Dobré aj zlé správy na úvodDobrou správou je, že väčší počet blogov vám nepochybne prinesia viac návštevnosti. Tou zlou správou je, že ak očakávate zásadné zmeny návštevnosti, nestačí blog publikovať raz-dva razy týždenne. Celosvetové prieskumy hovoria o tom, že magickým číslom, od ktorého sa návštevnosť začína dramaticky meniť, je číslo 11.
|
Prieskum realizoval HubSpot na základe údajov z viac ako 13.500 spoločností. Na výsledky nemala vplyv ani veľkosť spoločnosti, ani charakter služieb. Čísla sa v zásade nelíšia u podnikov orientovaných na B2B a B2C segment.
Je dobré vedieť
- Ak podnikáte v odvetví, kde sa vaši konkurenti blogovaniu (zatiaľ) nevenujú, tak aj dva články mesačne sú lepšie ako nič. Nedosiahnete touto cestou síce dramatické zvýšenie návštevnosti webu, no určite začnete budovať svoju pozíciu experta v odvetví.
- Dôležitá je pravidelnosť. Keď sa do blogovania pustíte, treba mu nastaviť istý rytmus, aby ste návštevníkov naučili sa k vám vracať.
- Blog začína prinášať ovocie postupne - čím viac blogujete a čím viac článkov celkovo máte, tým viac návštevníkov priťahujete. V praxi to znamená, že prvých 6-9 mesiacov sa vám bude zdať, že to možno ani nemá význam, kým príde k prelomu.
Chcete zlepšiť výsledky svojho webu a zvýšiť predaj?
|
Mohlo by sa vám tiež páčiť:
|