• Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ
JUICY STORY
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ

​Čo je cieľom obsahového marketingu?

JUICY STORY  >  FAQ  >  ČO JE CIEĽOM OBSAHOVÉHO MARKETINGU
Picture

Ako definovať ciele obsahového marketingu

Základným cieľom obsahového marketingu je budovať a udržiavať dobré vzťahy s rôznym cieľovými skupinami publika prostredníctvom strategického prístupu k tvorbe obsahu. Dobre vzťahy sú predpokladom, že akcia, ktorú chcete vo finále dosiahnuť, príde skôr, ľahšie a častejšie. 
Ciele obsahového marketingu môžu byť stanovené rôzne v závislosti od typu cieľovej skupiny. Pri každom stanovaní cieľa však musíme mať na zreteli, aby sme jeho plnenie dokázali sledovať - aby boli ciele kvantifikovateľné a ohraničené časom.  Stanovenie cieľa nie je samoúčelná. S cieľmi je treba aktívne pracovať a priebežne sledovať ich napĺňanie. Len tak je možné vykonávať priebežne úpravy, zmeny a dosahovať lepšie výsledky. Podľa typu klienta môžu byť ciele stanovené napríklad takto: 
​

Potenciálni zákazníci

Primárny cieľ: zaujať

Potenciálni zákazníci len ešte neporozumeli tomu, prečo nakúpiť. Majú však nejaký problém, či túžbu. Jednoducho niečo riešia. Pokiaľ im prostredníctvom obsahu pomôžete nájsť inšpiráciu či riešenie, ste na pol ceste k úspechu. 

Aké ciele môžu byť v obsahovom marketingu 
definované pre segment potenciálnych zákazníkov? 
  • počet nových kontaktov z formulára
  • počet nových odoberateľov v newslettri
  • počet nových návštevníkov na webe ​

Neaktívni zákazníci

Primárny cieľ: pripomenúť sa

Neaktívni návštevníci už v minulosti nakúpili. Poznajú teda naše výrobky a služby, ale momentálne nenakupujú. Sú však mimoriadne cenní kvôli spätnej väzbe a potenciálu ľahšej konverzie do budúcnosti. 

Aké ciele môžu byť v obsahovom marketingu definované pre segment neaktívnych zákazníkov? ​
  • počet recenzií na naše výrobky a služby 
  • počet fanúšikov a followerov 
  • počet návštev z newslettra

Aktívni zákazníci

Primárny cieľ: prejaviť vďačnosť

Pravidelne nakupujúci zákazníci, ktorí sa k nám vracajú. Mohlo by sa zdať, že netreba nič riešiť. Opak je však pravdou. Často majú pocit, že sa na nich zabúda. Preto potrebujú niečo navyše, čo im dá pocit ocenenia. 

Aké ciele môžu byť v obsahovom marketingu definované pre segment aktívnych zákazníkov? ​
  • počet registrácií na stránke
  • počet vracajúcich sa návštevníkov
  • pokles času medzi nákupmi

Chcete zlepšiť výsledky svojho webu a zvýšiť predaj? 

Dohodnite si bezplatnú  konzultáciu na tému obsahový marketing
Viac info

 
marcela.said@2mi.sk

Picture
20 rokov  praktických skúseností v online 
Picture
Certifikácia content strategy for business
Picture
Od plánovania obsahu až po distribúciu
Mohlo by sa vám tiež páčiť:
Ako meraŤ výsledky?
Je možné prostredníctvom obsahu predávať?

Podporujeme

2MI consulting 
​
Marketingvina.sk

O firme

Kontakt
© COPYRIGHT  JUICY Story, s.r.o. 2017. ALL RIGHTS RESERVED. Build with love  |  B Online by JUICY STORY​
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ