• Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ
JUICY STORY
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ

​Čo je to obsahový marketing?

JUICY STORY  >  FAQ >  ČO JE TO OBSAHOVÝ MARKETING?
Picture

Definícia obsavého marketingu

Obsahový marketing je strategický prístup zameraný na plánovanie, tvorbu a distribúciu hodnotného, relevantného a konzistentného obsahu s cieľom prilákať a udržať jasne definovanú cieľovú skupinu zákazníkov tak, aby sa na konci ich rozhodovacieho procesu bola želaná akcia.

Čo to v praxi znamená? 

​Podrobnejší rozbor tejto definície a jej uvedenie d praxe znamená niekoľko dôležitých poznatkov: 
​
  • Obsahový marketing nerobíme len preto, lebo nás a našich zákazníkov baví, ale preto, aby sa vo finále prejavil vo výsledkoch (návštevnosti, predaja, získaných kontaktov a pod.)
  • Obsahový marketing bez plánu a stratégie je menej efektívny 
  • Obsahový markting musí byť pravideľný, ak má prinášať merateľné výsledky 
  • Obsahový marketing je súčasťou digitálneho marketingu 
  • Obsahový marketing zahŕňa nielen prácu s článkami, ale so všetkými typmi obsahu, ktorými oslovujeme cieľové publikum
Ako vyzerá content marketing v praktickom živote? 

​Krátka ukážka toho, ako funguje proces práce v oblasti obsahového marketingu a kolobeh tvorby obsahu: 
Picture
Plánovanie - vytvorenie obsahovej stratégie, definícia cieľov a cieľových skupín, tvorba akčných publikačných plánov a definícia "úspechu"
Picture
Tvorba - tvorba obsahu podľa definovaných persón cieľovej skupiny a podľa určených formátov a foriem obsahu (text, video, audio...)
Picture
Testovanie - napríklad testovanie nadpisov, titulkov, testovanie predmetu mailingov a pod. 
Picture
Distribúcia - aktívne šírenie obsahu a jeho doručenie cieľovým skupinám - organicky aj prostredníctvom kampane
Picture
Analýza - analýza dosiahnutých výsledkov, poučenie sa a na základe toho návrat k plánovaniu s cieľom výsledky opäť zlepšiť
Picture

Chcete zlepšiť výsledky svojho webu a zvýšiť predaj? 

Dohodnite si bezplatnú  konzultáciu na tému obsahový marketing
Viac info


marcela.said@2mi.sk

Picture
20 rokov  praktických skúseností v online 
Picture
Certifikácia content strategy for business
Picture
Od plánovania obsahu až po distribúciu
Mohlo by vás ďalej zaujímať: 
Aké sú výhody a nevýhody obsahového marketingu?
Ako sledovať výsledky?

Podporujeme

2MI consulting 
​
Marketingvina.sk

O firme

Kontakt
© COPYRIGHT  JUICY Story, s.r.o. 2017. ALL RIGHTS RESERVED. Build with love  |  B Online by JUICY STORY​
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ