• Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ
JUICY STORY
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ

​Čo všetko spadá do obsahového marketingu?

JUICY STORY  >  FAQ  >  ČO VŠETKO SPADÁ DO OBSAHOVÉHO MARKETINGU
Picture

Formáty obsahového marketingu

Obsahový marketing zahŕňa širokú škálu formátov, z ktorých je možné vyberať v závislosti od sledovaného cieľa. Najrozšírenejšou formou používanom v obsahovom marketingu je blog / článok a to najmä vďaka jeho univerzálnemu použitiu a relatívne nízkym produkčným nákladom. 
Škála formátov, ktoré môžeme v komunikácii použiť je mimoriadne široká. Nižšie uvedený prehľad ukazuje len tie najbežnejšie. Nedá sa povedať, že niektorý formát je horší alebo lepší. Pri voľbe formátov by sme vždy mali v prvom rade prihliadať na to, čo publikovaním daného obsahu sledujeme a akú akciu zo strany publika po jeho prečítaní očakávame. 
Picture

Chcete zlepšiť výsledky svojho webu a zvýšiť predaj? 

Dohodnite si bezplatnú  konzultáciu na tému obsahový marketing
Viac info

 
marcela.said@2mi.sk

Picture
20 rokov  praktických skúseností v online 
Picture
Certifikácia content strategy for business
Picture
Od plánovania obsahu až po distribúciu
Mohlo by sa vám tiež páčiť?
Prečo robiť blog?

Podporujeme

2MI consulting 
​
Marketingvina.sk

O firme

Kontakt
© COPYRIGHT  JUICY Story, s.r.o. 2017. ALL RIGHTS RESERVED. Build with love  |  B Online by JUICY STORY​
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ