• Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ
JUICY STORY
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ

5 dôvodov, prečo váš content marketing nefunguje

7/6/2017

Comments

 
Rozhodnutie venovať sa obsahovému marketing musí byť vedomé. Nie je to niečo, na čo máte práve náladu. Je to záväzok. Záväzok venovať sa tejto oblasti systematicky a dlhodobo. Pokiaľ tomu tak nie je, nepúšťajte sa do toho radšej vôbec. Bola by to strata času. Ak ste si vedomí náročnosti tejto úlohy, buďte pripravení, že to možno nepôjde od začiatku tak, ako by ste si predstavovali. Dôvody môžu byť rôzne… 
Picture
Váš obsah je zlý
Je to možno kruté konštatovanie. No tým prvým dôvodom vášho neúspechu môže byť to, že obsah, ktorý produkujete je jednoducho na houby. Nezaujímavý, nudný, nepochopiteľný a bez akejkoľvek hodnoty pre čitateľa. Kto taký obsah potrebuje?

Nemáte optimalizovanú stránku
Ak ste prvý dôvod vylúčili a ste si istí, že je v tomto smere všetko v poriadku, môže byť problém v technológii spracovania vašej stránky. Váš web nie je optimalizovaný  pre vyhľadávače, obsah sa neindexuje správne a vy na to doplácate.

Nevenujete sa distribúcii
Je aj v tomto prípade všetko v poriadku? Potom možno zanedbávate propagáciu svojho obsahu. Nemôžete sa spoliehať na to, že všetko zabezpečí vyhľadávač. Konkurencia nespí a počet odkazov na akúkoľvek tému rastie geometrickým radom. Preto zanedbávať distribúciu obsahu a hľadanie optimálnych distribučných kanálov je veľmi častou chybou, ktorá bojkotuje vaše snaženie v oblasti content marketingu.

Robíte urýchlené závery
Ak ani štvrtý bod nie je váš problém, potom možno len nemáte dostatok trpezlivosti. Práca s obsahom je dlhodobá záležitosť. Efekt sa nedostaví ani za týždeň, ani za mesiac. Vytrvajte a nenechajte sa odradiť.

Beriete to príliš vážne  
Pamätajte aj na to, že obsah má byť zábava. Nielen pre vašich čitateľov, ale aj pre vás. Niekedy je najlepšou cestou sa na všetky problémy vykašľať a vrátiť sa k tvorbe obsahu s ľahkosťou a radosťou. Vaše nastavenie je na produkte – na obsahu – poznať. Preto pokiaľ ho budete pripravovať v kŕči a len preto, lebo musíte, nebude príťažlivý. 

Služby MOOSS

O autorovi
Marcela Hlavatá
Viac ako 15 rokov skúseností v online marketingu so zameraním na obsah, tvorbu a riadenie obsahu. "Verím, že online má v našich životoch svoje miesto. No nežijeme vo virtuálnej realite. Preto sa u svojich klientov vždy snažím, aby online komunikácia a podnikanie v reálnom svete išli ruku v ruke a vzájomne sa dopĺňali. 
Kontakty: Linkedin, Facebook, Instagram, Osobná stránka, Osobný blog
Picture
Comments

    Kategórie

    All
    Content Marketing
    Copywriting
    Distribúcia Obsahu
    Lepší Obsah
    Native PR
    PR článok
    Produktivita
    Social Marketing
    Správa Obsahu
    Strategia
    Video Content

    RSS Feed

Podporujeme

2MI consulting 
​
Marketingvina.sk

O firme

Kontakt
© COPYRIGHT  JUICY Story, s.r.o. 2017. ALL RIGHTS RESERVED. Build with love  |  B Online by JUICY STORY​
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ