• Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ
JUICY STORY
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ

50 marketingových štatistík pre rok 2020, ktoré je dobré vedieť

28/4/2020

Comments

 
Rok 2020 si budeme pravdepodobne dlho pamätať ako obdobie spojené s karanténou a problémami z nej vyplývajúcich. To však neznamená, že sa treba zastaviť. Toto obdobie je okrem iného skvelé aj na zbieranie nových informácií, analýzu a plánovanie nových aktivít. Poučiť sa z toho, čo sa deje vo svete, je v tomto období dôležitejšie než kedykoľvek pred tým. Aj preto môžu byť štatistiky Hubspotu vyplývajúce zo štúdie a skúseností viac ako 3400 firiem nad mieru užitočné. 
Picture

SEO štatistiky

​Dáta z vyhľadávania nám pomáhajú porozumieť tomu, čo a ako zákazníci hľadajú, a prispôsobiť sa ich spôsobu vyhľadávania informácií. Cieľom každej optimalizácie pre vyhľadávanie je zlepšiť pozíciu v rámci výsledkov vyhľadávania a priniesť tak z výsledkov vyhľadávania čo najviac nových návštevníkov. 
  • 17 % firiem testuje vstupné stránky formou A/B testu, aby optimalizovala konverzie
  • 2,04 je priemerná miera konverzie
  • 86 % zákazníkov sa rozhodne nenakúpiť, pokiaľ stránka nie je chránená
  • 900 % nárast zaznamenali v posledkom roku vyhľadávania „v mojom okolí“
  • 61 % hľadajúcich cez mobil uvádza, že mobilná optimalizácia stránky je pre nich rozhodujúca
  • 52 % vyhľadávaní sa vykonáva z mobilu
  • 64 % firiem aktívne rieši SEO
  • 50 % vyhľadávaní je na 4 a viac slovné frázy
  • 70-80 % sa zameriava len na organické výsledky vyhľadávania
  • 65 % hľadajúcich vo veku 25-49 rokov používa hlasové vyhľadávanie aspoň raz denne 
Picture

Content marketing štatistiky

Dáta z obsahovému marketingu nám môžu pomôcť optimalizovať stratégiu tvorby a distribúcie obsahu a vytvoriť tak lepší obsah, ktorý zaujme našu cieľovú skupinu. 
  • 55 % firiem považuje blog za svoju prioritu pri komunikácii a získavaní nových kontaktov
  • 75 % používateľov internetu číta blogy pravidelne
  • 68% čitateľov považuje blog za dôveryhodnejší, ak pracuje s dátami a štatistikami
  • 1-tkou medzi žiadanými formátmi zostáva video  
  • 70 % firiem investuje do obsahového marketingu
  • 51 % firiem investuje do vizuálne obsahu rôznych foriem
  • ​72 % firiem považuje obsahovú stratégiu za kľúč úspechu  
  • 17 % firiem plánuje robiť podcasty
  • 23 % príspevkov na sociálnych sieťach obsahuje odkaz na blog
  • 25 % osôb v produktívnom veku počúva aspoň jeden podcast do mesiaca 
Otázky a odpovede o firemnom blogu
Picture

Sociálne siete 

Na rôznych sociálnych sieťach sa dnes pohybuje viac ako 3 mld ľudí. Poznanie ich správania a preferencií je predpokladom úspechu pri komunikácii práve na týchto platformách. 
  • 2,38 mld aktívnych užívateľov je na Facebooku, 270 miliónov profilov na Facebooku je falošných
  • 18 % firiem používa na komunikáciu Facebook Groups
  • 71 % užívateľov na Instagrame má do 35 rokov
  • 75,3 % firiem používa Instagram aktívne, 2,5 je priemerný počet stories, ktoré firmy vytvoria na Instagrame denne
  • 50 % užívateľov uvádza, že sleduje na sociálnych sieťach aspoň jednu celebritu / influencera
  • 17 minút mesačne trávia užívatelia v priemere na LinkedIne, 40 % užívateľov navštívi LinkedIn denne
  • 39 % užívateľov na LinkedIne používa premium account
  • 85 % užívateľov používa Pinterest ako inšpiráciu pri plánovaní životných udalostí
  • 86 % užívateľov sociálnych sietí preferuje autentický a úprimný obsah 
  • 3 % užívateľov úplne dôveruje informáciám zo sociálnych sietí
Picture

Video 

Video je dlhodobo najobľúbenejším formátom obsahu, ktoré si s obľubou pozrie 50 % internetovej populácie. 
  • 144 % nárast predaja môže byť spôsobený produktovým videom
  • 62 % ľudí uvádza, že sa o výrobok začnú zaujímať viac, keď si ho pozrú v Instagram story
  • 80 % užívateľov uvádza, že inštruktážne video je užitočné
  • 75 % milenialov pozerá videá na sociálnych sieťach denne
  • 157 % nárast návštevnosti z organickej návštevnosti je vďaka videu
  • 1,9 mld aktívnych užívateľov mesačne je na YouTube
  • 64 % užívateľov uvádza, že video ovplyvnilo ich rozhodnutie o nákupe
  • 54 % zvýšenie poznateľnosti značky je vďaka videu
  • 87 % firiem používa video aktívne v marketingovej komunikácii
  • 60 % užívateľov na YouTube sú muži 
Picture

E-mail marketing 

Mail je stále efektívnym nástrojom komunikácie – v prvom rade so zákazníkmi existujúcimi. Personalizovaný mail  je mimoriadne efektívnou cestou na udržiavanie vzťahu so zákazníkom aj na zvýšenie výsledkov predaja, napríklad formou cielených ponúk. 
  • 5,6 mld je počet aktívnych mailových schránok celosvetovo
  • 49 % firiem používa automatizované emaily
  • 80 % firiem uvádza v poslednom roku zvýšený záujem zákazníkov z mailu
  • 66 % firiem personalizuje maily
  • 78 % užívateľov sa odhlási z mailingu v prípade, že firma posiela príliš veľa mailov
  • 56 % firiem používa v predmete ikony pre zvýšenie OpenRate
  • 80 % užívateľov používa mail (aj) na mobile
  • 83 % používa aspoň základnú segmentáciu pri oslovovaní zákazníkov prostredníctvom mailu
  • 3 sekundy trvá, kým sa adresát rozhodne, či mail zmaže alebo nie
  • 86 % biznis zákazníkov preferuje mail ako nástroj komunikácie 
Picture
Comments

    Kategórie

    All
    Content Marketing
    Copywriting
    Distribúcia Obsahu
    Lepší Obsah
    Native PR
    PR článok
    Produktivita
    Social Marketing
    Správa Obsahu
    Strategia
    Video Content

    RSS Feed

Podporujeme

2MI consulting 
​
Marketingvina.sk

O firme

Kontakt
© COPYRIGHT  JUICY Story, s.r.o. 2017. ALL RIGHTS RESERVED. Build with love  |  B Online by JUICY STORY​
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ