• Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ
JUICY STORY
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ

Ako si zostaviť jednoduchý publikačný plán: Vzor na stiahnutie  FREE

31/1/2018

 
Jedným zo základných problémov pri tvorbe a distribúcii obsahu je udržať pravidelnosť a byť pri tvorbe disciplinovaný a systematický. Niekedy si to ani neuvedomíte a od posledného príspevku na vašom firemnom blogu uplynie pár dní... ba týždňov. Lebo je vždy niečo dôležitejšie. ​
Picture
Hoci nie som fanúšikom množstva nezmyselných tabuliek a reportov, niekedy sa im človek nevyhne. Do chvíle, kým pomáhajú a neobťažujú, som ochotná akceptovať, ba dokonca tvoriť. Publikačný plán je jednou z takýchto pomôcok. Je to základný nástroj, ktorý vás udrží na uzde – ktorý vám pripomína, čo treba publikovať, kedy a kde. 
​

Picture

​Keďže niekedy je vytváranie tabuliek otravné (viem... poznám to), vytvorila som pre vás jednoduchý vzor, ktorý si môžete stiahnuť a... už len naplniť vlastnými plánmi. Plán obsahuje kalendár až do konca roku, vrátane vyznačenia sviatkov a menného kalendára. A ako bonus uvidíte v záložke prehľad obsahu základné štatistiky podľa jednotlivých kategórií... 
​

Picture

Ako s publikačným plánom pracovať: 
  • V záložke publikačný plán najskôr pomenujte kategórie v riadku číslo 4 – ak máte firemný blog, Facebook, Linkedin a pod, môže ísť práve pre tento typ delenia. Ak máte viacero klientov pre ktorých píšete, môže ísť o ich mená. Ak spravujete len jeden web, môže ísť o kategórie článkov a podobne. 
  • Potom už len do jednotlivých buniek kalendára naplánujte obsah, ktorý chcete publikovať. Odporúčam robiť plánovanie minimálne na týždeň dopredu, pri menších projektoch na dva týždne až mesiac. Pri dlhšom plánovaní by ste strácali schopnosť pružne reagovať na aktuálne udalosti.
  • Veci, ktoré už máte opublikované (alebo naplánované v systéme) odporúčam farebne označiť.
  • V záložke prehľad nájdete vždy info o tom, koľko príspevkov ste na ktorú platformu zapísali v jednotlivých mesiacoch. 
Picture
Stiahnuť vzor publikačného plánu

O autorovi
Marcela Said
Viac ako 15 rokov skúseností v online marketingu so zameraním na obsah, tvorbu a riadenie obsahu. "Verím, že online má v našich životoch svoje miesto. No nežijeme vo virtuálnej realite. Preto sa u svojich klientov vždy snažím, aby online komunikácia a podnikanie v reálnom svete išli ruku v ruke a vzájomne sa dopĺňali. 
Kontakty: Linkedin, Facebook, Instagram, Osobný blog
Picture

    Kategórie

    All
    Content Marketing
    Copywriting
    Distribúcia Obsahu
    Lepší Obsah
    Native PR
    PR článok
    Produktivita
    Social Marketing
    Správa Obsahu
    Strategia
    Video Content

    RSS Feed

Podporujeme

2MI consulting 
​
Marketingvina.sk

O firme

Kontakt
© COPYRIGHT  JUICY Story, s.r.o. 2017. ALL RIGHTS RESERVED. Build with love  |  B Online by JUICY STORY​
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ