• Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ
JUICY STORY
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ

Ako zaujať obsahom, ak robíte biznis v špecifickom odvetví?

28/7/2017

Comments

 
​Obsah je dlhodobý nástroj budovania vzťahov s potenciálnym aj existujúcim zákazníkom. Hlavným predpokladom úspechu je v tomto prípade, bez ohľadu na platformu, unikátnosť obsahu. Toto pravidlo platí pre všetky odvetvia bez rozdielu. Ak je však váš biznis špecifický a predávate svoje produkty vybranej (často úzkej) komunite, musíte sa pri tvorbe obsahu o to viac zamerať na 6 hlavných pravidiel.
Picture
Poznajte ešte detailnejšie svojho zákazníka a jeho očakávania
​Znie to síce ako klišé, ale naozaj poznáte svojich zákazníkov? Viete prečo kupujú práve vaše produkty a kedy ich najviac potrebujú? Čo si najviac cenia na vašich doplnkových službách? Prečo sú ochotní dať za ne peniaze práve vám a nie konkurencii? Hľadajte, neustále objavujte. Komunikujte s nimi a priblížte sa im čo najviac. Čím užšej komunite predávate, tým by malo byť pre vás dôležitejšie sa so zákazníkmii stretávať. Napr. formou „ochutnávok“ vašich produktov a služieb, ktorými ich prilákate do svojej blízkosti, spoznáte ich aktuálne očakávania, čo sa chcú o vás a vašom biznise dozvedieť. A zároveň sa im takto za ich priazeň poďakujete.

Vzdelávajte svojich zákazníkov
Učte svoju komunitu o oblasti, v ktorej podnikáte. Učte, ale nepoučujte! A rozhodne nehaňte konkurenciu! Píšte na svojich blogoch články, ktorými svojim zákazníkom vysvetlíte, ako im vaše produkty pomôžu. Nesústreďujte sa len na technické detaily a parametre, ale skúste ich premeniť na zážitok. Ak predávate napr. víno, tak začnite svojich klientov obsahom vzdelávať, aby vínu nielen viac rozumeli, ale naučte ich aj to, ako si ho viac vychutnávať. Píšte o tom, ako ho správne konzumovať, aké jedlá sa k nemu hodia, pri akej príležitosti ho otvoriť, ako prekvapiť svojich priateľov pri jeho degustácii a pod.

Vzdelávajte samých seba
Sledujte nové trendy, učte sa neustále o vašom biznise a dajte svojim klientom najavo, že mu nielen dobre rozumiete, ale ste jeho dynamickou súčasťou.

Sprostredkúvajte zážitky z vášho biznisu
Dovoľte ľuďom vás spoznať, nahliadnuť do vašej „kuchyne“. A nielen ak máte reštauráciu :-)
Vaši zákazníci sú zvedaví ľudia, túžiaci po zákulisných informáciách. Nemusíte samozrejme prezrádzať vaše know-how, stačí len keď ukážete, čo vaša práca obnáša, kto sa o vašich zákazníkov vo vašej firme stará, čo všetko robíte preto, aby ste svoje produkty a služby zdokonaľovali,...

Buďťe vytrvalí
Ak začnete tvoriť obsah, nie je najťažšie začať, ale v jeho tvorbe pokračovať. A výraznejšie výsledky content marketingu prichádzajú pomalšie (po niekoľkých týždňoch, až mesiacoch), ale ich dosah na vašu cieľovú skupinu sa prejaví v lojálnosti a vyšších obratoch.

A aké pravidlo špecifického content marketingu musíte splniť, aby bol naozaj úspešný?

Musia vám veriť!

Vyskúšajte z ponuky Mooss

O autorovi
Ivan Záleský
Roky sa zameriava najmä na marketing menších firiem. Posledných 7 rokov sa špecializuje na marketing vína. „Marketing mi učaroval už počas štúdia na vysokej škole. Avšak jeho skutočnú podstatu som začal naplno vnímať až potom, ako som sa pri jednom z mojich projektov musel venovať aj predaju. Odvtedy sa vždy najskôr mojich klientov pýtam, ako funguje ich sales, ako ho vieme vylepšiť, a až potom hľadám k nemu vhodné marketingové riešenia.“
Kontakty: www.kamzavinom.sk

Picture
Comments

    Kategórie

    All
    Content Marketing
    Copywriting
    Distribúcia Obsahu
    Lepší Obsah
    Native PR
    PR článok
    Produktivita
    Social Marketing
    Správa Obsahu
    Strategia
    Video Content

    RSS Feed

Podporujeme

2MI consulting 
​
Marketingvina.sk

O firme

Kontakt
© COPYRIGHT  JUICY Story, s.r.o. 2017. ALL RIGHTS RESERVED. Build with love  |  B Online by JUICY STORY​
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ