• Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ
JUICY STORY
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ

Aký je rozdiel medzi copywitingom a content marketingom

5/6/2017

Comments

 
​Content marketing a copywriting sú často zamieňané. V oboch prípadoch ide o tvorbu obsahu. Líšia sa však pravidlami a typmi obsahu. Laicky by sa táto situácia dala prirovnať ku krasokorčuľovaniu – zatiaľ čo copywiting podobne ako športové dvojice má isté pevne definované pravidlá a predpísané prvky, content marketing pripomína viac tance na ľade – voľnejšiu disciplínu, kde ide viac o ladnosť a zážitok. 
Picture
Presnejšia marketingová definícia by mohla znieť asi takto:

Úlohou content marketingu je tvoriť a šíriť hodnotný obsah cieľovej skupine. Jeho hlavnou úlohou je zaujať a postupne respondentov meniť na zákazníkov. Cieľom content marketingu teda nie je okamžitý predaj, ale postupné budovanie vzťahu s potenciálnym klientom a udržiavanie vzťahov s klientami existujúcimi. Klasickým nástrojom contentového marketingu je blog, či firemný magazín.

Copywriting tvorí obsah, ktorého cieľom je vyvolať v zákazníkovi určitú špecifickú akciu – nákup, účasť v súťaži, objednanie newslettra a podobne. Predmetom tvorby copywritingu sú obvykle landing pages, popisy produktov, mailingy, či reklamné slogany.  

Jedno bez druhého nefunguje
Dobrý content marketér je z veľkej časti copywriter. Má síce voľnejšiu ruku, no v konečnom dôsledku je jeho úlohou zaujať a veľmi nenápadne publikum smerovať k vašim produktom, či službám. Skúsenosti z oblasti obsahu určeného primárne na predaj sú v tomto prípade na nezaplatenie – zvlášť  pokiaľ ide o tvorbu úderných a fungujúcich nadpisov.

Vyskúšajte služby MOOSS
Comments

    Kategórie

    All
    Content Marketing
    Copywriting
    Distribúcia Obsahu
    Lepší Obsah
    Native PR
    PR článok
    Produktivita
    Social Marketing
    Správa Obsahu
    Strategia
    Video Content

    RSS Feed

Podporujeme

2MI consulting 
​
Marketingvina.sk

O firme

Kontakt
© COPYRIGHT  JUICY Story, s.r.o. 2017. ALL RIGHTS RESERVED. Build with love  |  B Online by JUICY STORY​
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ