• Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ
JUICY STORY
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ

​Prečo máme tvoriť obsah, ktorý nie je o našich produktoch a službách? 

JUICY STORY  >  FAQ  > PREČO MÁME TVRIŤ OBSAH, KTORÝ NIE JE O NAŠICH PRODUKTOCH A SLUŽBÁCH
Picture

Krutá pravda o vašich produktoch a službách

Je treba si otvorene povedať jedno - nech sú vaše produkty akokoľvek skvelé, vašim zákazníkom na nich v podstate nezáleží. Oni nepotrebujú váš výrobok, či službu - oni potrebujú uspokojiť svoje potreby a vyriešiť svoje problémy. Zamerajte sa pri tvorbe obsahu na tieto oblasti. 
Picture
Obsahový marketing je ako prvé rande. Keď budete hovoriť len o sebe, tak k tomu druhému nikdy nedôjde. 
Pri hľadaní toho správneho receptu na obsahový marketing sa skúste na svoje výrobky a služby pozrieť z opačnej strany. Nepýtajte sa výhradne na to, k čomu slúžia, aké sú ich silné stránky a prečo sú kvalitné. Zamerajte sa na to, čomu slúžia - aké potreby a emócie uspokojujú. Keď sa dopracujete k tomuto poznaniu, môžete rozšíriť zber nápadov a námetov o všetky ďalšie cesty a nástroje na uspokojenie tejto potreby a nimi rozšíriť témy svojho blogu, videí, či akéhokoľvek iného obsahu. Ide o akúsi kreatívnu slučku, kde vo finále vedľa svojho podnikania postavíte aj ďalšie možnosti priamo, či nepriamo "konkurujúce" vašim výrobkom a službám. 

Tu je ilustračný príklad: 

Kĺbová výživa

Spoločnosť XY predáva výživový doplnok pre zdravé kĺby. Rozhodla sa podporiť znalosť výrobku prostredníctvom obsahového marketingu a založiť na svojom webe blog so zaujímavými informáciami, ktoré by mohli byť zákazníkom užitočné. Cieľovou skupinou sú primárne starší ľudia vo veku od 50 rokov a sekundárne športovci. 

Aké potreby výrobok napĺňa?
  • byť zdravý 
  • byť aktívny
  • zostať sebestačný
S akými emóciami pracuje? 
  • strach​
  • bezmocnosť
  • bolesť
  • energickosť
Čo skutočne zákazník potrebuje: 
  • zachovať si svoju samostatnosť a nezávislosť od pomoci iných 
  • cítiť sa sebavedome a aktívne, mať možnosť sa voľne pohybovať
  • cítiť sa mlado a mať možnosť zapojiť sa do spoločenského života

​Aké témy je možné do komunikácie tiež zahrnúť? 
  • informácie o komunitných podujatiach, aktivitách a miestach, kde je možné sa stretávať so zaujímavými ľuďmi a vytvárať nové priateľstvá
  • kalkulačka "opotrebovania" organizmu v závislosti od základných parametrov o výške, váhe  a životnom štýle s odporúčaniami na úpravu stravy, cvičenia 
  • recepty na jedlá, ktoré prospievajú kĺbovej výžive 
  • jednoduché návody, ako vyriešiť online základné problémy (objednávka jedla, vyhľadanie opravára a pod.) 
  • zaujímavostí o bylinkách, tipy na prírodné analgetiká, prvá pomoc pri bolesti hlavy, ako riešili bolesť lekári a národy naprieč históriou a pod. 

Chcete zlepšiť výsledky svojho webu a zvýšiť predaj? 

Dohodnite si bezplatnú  konzultáciu na tému obsahový marketing
Viac info


marcela.said@2mi.sk

Picture
20 rokov  praktických skúseností v online 
Picture
Certifikácia content strategy for business
Picture
Od plánovania obsahu až po distribúciu
Mohlo by sa vám tiež páčiť:
Je možné prostredníctvom obsahu priamo predávať?

Podporujeme

2MI consulting 
​
Marketingvina.sk

O firme

Kontakt
© COPYRIGHT  JUICY Story, s.r.o. 2017. ALL RIGHTS RESERVED. Build with love  |  B Online by JUICY STORY​
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ