• Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ
JUICY STORY
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ

​Je možné prostrednítvom obsahu priamo predávať?

JUICY STORY  >  FAQ  >  JE MOŽNÉ PROSTREDNÍCTVOM OBSAHOVÉHO MARKETINGU PRIAMO PREDÁVAŤ
Picture

Pomaly ďalej zájdeš

Ak je vaším cieľom čo najrýchlejší zber objednávok, potom nevnímajte obsahový marketing ako primárny nástroj komunikácie. Obsahový marketing je dlhodobý proces, ktorý vám pomôže vybudovať a udržiavať dobré vzťahy so zákazníkmi. Z dlhodobého hľadiska teda obsahový marketing obchodu prospieva - učí zákazníkov nakupovať práve od vás, častejšie a často aj vo väčších objemoch. Pre čo najrýchlejšiu konverziu je vhodnejšie zvoliť iný typ kampane. 

Ako naštartovať konverzie vrámci obsahu

Tento fakt však neznamená, že obsah je pre váš biznis bezcenný a nemôže vám pomôcť zvýšiť predaj. Treba s ním však pracovať trochu inak, než s inými formátmi. Aby ste naučili ľudí konvertovať priamo z obsahu, mali by sa držať 4 základných odporúčaní: 
Picture
Konverzia ako možnosť, nie povinnosť
Základné pravidlo, ktoré by ste si mali osvojiť je - že návštevník, či zákazník ma dostať zaujímavý a hodnotný obsah len tak... Bez povinnosti sa registrovať, niečo nakúpiť, či urobiť inú akciu.
Picture
Testovať, testovať, testovať 
Ak netestujete, sami priebežne znižujete svoje výsledky a šance na úspech. V rámci testovania sa môžete zamerať napríklad na nadpisy k článku, či umiestnenie call-to-action prvkov.  
Picture
Pestrosť v rámci formátov a typov obsahu
Neobmedzujte sa v rámci obsahu len na jeden formát. Bola by to aj pre čitateľa nuda. Keďže cieľom je pracovať dlhodobo, je vhodné vyberať rôzne formáty podľa toho, čo sa chystáme povedať.
Picture
Optimalizujte smerom k cieľovej skupine
Definícia cieľových skupín a ich čo najdetailnejšia personifikácia stojí na začiatku práce. Aj tú istú správu môžete spracovať v rôznych podobách - tak, aby bola vždy danej cieľovej skupine čo najbližšia.

Chcete zlepšiť výsledky svojho webu a zvýšiť predaj? 

Dohodnite si bezplatnú  konzultáciu na tému obsahový marketing
Viac info

 
marcela.said@2mi.sk

Picture
20 rokov  praktických skúseností v online 
Picture
Certifikácia content strategy for business
Picture
Od plánovania obsahu až po distribúciu
Mohlo by sa vám tiež páčiť:
Ako sledovať výsledky obsahového marketingu

Podporujeme

2MI consulting 
​
Marketingvina.sk

O firme

Kontakt
© COPYRIGHT  JUICY Story, s.r.o. 2017. ALL RIGHTS RESERVED. Build with love  |  B Online by JUICY STORY​
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ