Všeobecný monitoring Nálada v spoločnosti, problémy, ktoré vašich zákazníkov trápia, témy, ktoré sledujú, informácie, ktoré na ich rozhodovanie vplývajú. To všetko sú veci, ktoré by pre vás mali byť základným zdrojom inšpirácie pre nové témy príspevkov na blogu. Monitoring odvetvia Je vašou povinnosťou vedieť, čo sa vo vašom biznise deje, aké sú trendy, kam sa odvetvie vyvíja. Trendy v tejto oblasti sú bohatou inšpiráciou a ide o informácie, ktoré budú zaujímavé aj pre návštevníkov vášho blogu. |
Monitoring konkurencie Neopisovať. No sledovať, čo konkurencia robí, čomu sa venuje a ako komunikuje. A naplánovať, ako to robiť lepšie a zaujímavejšie. Monitoring sociálnych sietí Zákazníci sú niekedy skúpi na slovo. Mail sa im písať nechce, ale napísať správu, či komentár na sociálnej sieti im až taký problém nerobí. Preto bez ohľadu na to, či si sociálne siete spravujete sami, alebo ste ich zverili agentúre / zamestnancovi, by ste mali nastaviť proces na monitorovanie týchto podnetov a informácií. |
Podnety od zákazníkov Každý email od zákazníka, každá otázka, ba dokonca aj sťažnosť sú námetom, ktorý by ste mali zvážiť pri plánovaní svojho blogu. Sú to totiž presne tie oblasti, ktoré ich zaujímajú. Zamestnanci Skvelou, hoci často podceňovanou, zložkou obsahového marketingu a zdrojom nových nápadov sú zamestnanci. Treba si uvedomiť, že sú to často oni, ktorí prichádzajú do kontaktu so zákazníkmi a názorom verejnosti a dokážu poskytnúť množstvo informácií. Nehovoriac o tom, že majú obvykle vlastnú hlavu s množstvom nápadov. |
Chcete zlepšiť výsledky svojho webu a zvýšiť predaj?
|
Mohlo by sa vám tiež páčiť:
|