• Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ
JUICY STORY
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ

​Čo robiť, keď nevieme, o čom písať?

JUICY STORY  >  FAQ  >  ČO ROBIŤ, KEĎ NEVIEME, O ČOM PÍSAŤ?
Picture

Inšpirácie sú všade

Spravovať blog dlhodobo je po kreatívnej stránke náročné. Treba mať plán a otvorenú myseľ. Podnety a námety pre nové príspevky je potreba aktívne zbierať, zaznamenávať a systematicky zaraďovať do publikačného plánu. 
Všeobecný monitoring
Nálada v spoločnosti, problémy, ktoré vašich zákazníkov trápia, témy, ktoré sledujú, informácie, ktoré na ich rozhodovanie vplývajú. To všetko sú veci, ktoré by pre vás mali byť základným zdrojom inšpirácie pre nové témy príspevkov na blogu. 
Monitoring odvetvia
Je vašou povinnosťou vedieť, čo sa vo vašom biznise deje, aké sú trendy, kam sa odvetvie vyvíja. Trendy v tejto oblasti sú bohatou inšpiráciou a ide o informácie, ktoré budú zaujímavé aj pre návštevníkov vášho blogu.
Monitoring konkurencie
Neopisovať. No sledovať, čo konkurencia robí, čomu sa venuje a ako komunikuje. A naplánovať, ako to robiť lepšie a zaujímavejšie. 
Monitoring sociálnych sietí
Zákazníci sú niekedy skúpi na slovo. Mail sa im písať nechce, ale napísať správu, či komentár na sociálnej sieti im až taký problém nerobí. Preto bez ohľadu na to, či si sociálne siete spravujete sami, alebo ste ich zverili agentúre / zamestnancovi, by ste mali  nastaviť proces na monitorovanie týchto podnetov a informácií. 
Podnety od zákazníkov
Každý email od zákazníka, každá otázka, ba dokonca aj sťažnosť sú námetom, ktorý by ste mali zvážiť pri plánovaní svojho blogu. Sú to totiž presne tie oblasti, ktoré ich zaujímajú. 
Zamestnanci 
Skvelou, hoci často podceňovanou, zložkou obsahového marketingu a zdrojom nových nápadov sú zamestnanci. Treba si uvedomiť, že sú to často oni, ktorí prichádzajú do kontaktu so zákazníkmi a názorom verejnosti a dokážu poskytnúť množstvo informácií. Nehovoriac o tom, že majú obvykle vlastnú hlavu s množstvom nápadov. 

Chcete zlepšiť výsledky svojho webu a zvýšiť predaj? 

Dohodnite si bezplatnú  konzultáciu na tému obsahový marketing
Viac info

0905 770080
info@juicystory.sk

Picture
20 rokov  praktických skúseností v online 
Picture
Certifikácia content strategy for business
Picture
Od plánovania obsahu až po distribúciu
Mohlo by sa vám tiež páčiť:
Akým témam sa na blogu venovať

Podporujeme

2MI consulting 
​
Marketingvina.sk

O firme

Kontakt
© COPYRIGHT  HS&M Group, s.r.o. 2017. ALL RIGHTS RESERVED. Build with love  |  B Online by JUICY STORY​
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ