Rok 2020 si budeme pravdepodobne dlho pamätať ako obdobie spojené s karanténou a problémami z nej vyplývajúcich. To však neznamená, že sa treba zastaviť. Toto obdobie je okrem iného skvelé aj na zbieranie nových informácií, analýzu a plánovanie nových aktivít. Poučiť sa z toho, čo sa deje vo svete, je v tomto období dôležitejšie než kedykoľvek pred tým. Aj preto môžu byť štatistiky Hubspotu vyplývajúce zo štúdie a skúseností viac ako 3400 firiem nad mieru užitočné. SEO štatistiky Dáta z vyhľadávania nám pomáhajú porozumieť tomu, čo a ako zákazníci hľadajú, a prispôsobiť sa ich spôsobu vyhľadávania informácií. Cieľom každej optimalizácie pre vyhľadávanie je zlepšiť pozíciu v rámci výsledkov vyhľadávania a priniesť tak z výsledkov vyhľadávania čo najviac nových návštevníkov.
Content marketing štatistiky Dáta z obsahovému marketingu nám môžu pomôcť optimalizovať stratégiu tvorby a distribúcie obsahu a vytvoriť tak lepší obsah, ktorý zaujme našu cieľovú skupinu.
Sociálne siete Na rôznych sociálnych sieťach sa dnes pohybuje viac ako 3 mld ľudí. Poznanie ich správania a preferencií je predpokladom úspechu pri komunikácii práve na týchto platformách.
VideoVideo je dlhodobo najobľúbenejším formátom obsahu, ktoré si s obľubou pozrie 50 % internetovej populácie.
E-mail marketing Mail je stále efektívnym nástrojom komunikácie – v prvom rade so zákazníkmi existujúcimi. Personalizovaný mail je mimoriadne efektívnou cestou na udržiavanie vzťahu so zákazníkom aj na zvýšenie výsledkov predaja, napríklad formou cielených ponúk.
|