Jedným zo základných problémov pri tvorbe a distribúcii obsahu je udržať pravidelnosť a byť pri tvorbe disciplinovaný a systematický. Niekedy si to ani neuvedomíte a od posledného príspevku na vašom firemnom blogu uplynie pár dní... ba týždňov. Lebo je vždy niečo dôležitejšie. Hoci nie som fanúšikom množstva nezmyselných tabuliek a reportov, niekedy sa im človek nevyhne. Do chvíle, kým pomáhajú a neobťažujú, som ochotná akceptovať, ba dokonca tvoriť. Publikačný plán je jednou z takýchto pomôcok. Je to základný nástroj, ktorý vás udrží na uzde – ktorý vám pripomína, čo treba publikovať, kedy a kde. Keďže niekedy je vytváranie tabuliek otravné (viem... poznám to), vytvorila som pre vás jednoduchý vzor, ktorý si môžete stiahnuť a... už len naplniť vlastnými plánmi. Plán obsahuje kalendár až do konca roku, vrátane vyznačenia sviatkov a menného kalendára. A ako bonus uvidíte v záložke prehľad obsahu základné štatistiky podľa jednotlivých kategórií... Ako s publikačným plánom pracovať:
|