Nie je žiadnym tajomstvom, že konečným cieľom všetkých marketingových aktivít je zlepšovať výsledky predaja – či už oslovením nových zákazníkov alebo motiváciou zákazníkov existujúcich k opakovanému predaju. Dnes je škála možností na oslovenie zákazníkov tak široká, že výber správnej kombinácie komunikačných nástrojov je často alchýmiou a vedou. Nebudeme klamať – obsah nepatrí práve k rýchlo obrátkovým spôsobom propagácie. Ak chcete rýchlu konverziu, je rozumné kombinovať tento spôsob komunikácie s inými formátmi. Napriek tomu však tvorba obsahu patrí k najúčinnejším z pohľadu dlhodobého budovania značky, vzťahu s klientom, aj predaja samotného. Prináša totiž až o 54% lepšie výsledky než iné formy propagácie. Ako? Zlepšuje návštevnosť webu Tým prvým krokom k úspešnému predaju je vytvoriť dostatočnú bázu návštevníkov vášho webu – inými slovami – musíte pracovať na neustálom zvyšovaní návštevnosti. Len tak vám bude web prinášať zákazníkov.
Odpovedá na otázky klientov - vopred Obsah znamená veľkú dávku edukácie klienta. V rámci obsahu dokážete vysvetliť nielen výhody svojho produktu a služieb, ale najmä poukázať na spojenie vašich produktov a služieb s reálnymi potrebami klientov. Obsah je moderátorský mostík, ktorý navedie potenciálneho zákazníka od potreby k riešeniu. Podľa dlhodobých prieskumov až 80% ľudí preferuje získavanie nových informácií z obsahu pred informáciami z reklamy. Máme jednoducho tendenciu si informácie overovať a pátrať po najlepších možných riešeniach. Vytváranie relevantného obsahu vás stavia do pozície experta – ukazujete, že sa nebojíte o vedomosti podeliť a s potenciálnymi i existujúcimi zákazníkmi si tak buduje dôverný a dôveryhodný vzťah.
Najčastejšie otázky a odpovede o firemnom blogu
|