• Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ
JUICY STORY
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ

Prečo sa content marketing tvorbou obsahu nekončí?

29/6/2017

Comments

 
​Viete, že obsah potrebujete. Máte nápad, máte čas, máte prostriedky na to, aby ste ho vytvorili. A vytvorili ste ho. Na začiatok skvelá správa. Ale aj ten najlepší článok môže upadnúť do zabudnutia, pokiaľ sa nepostaráte o jeho efektívnu distribúciu. Odborníci sa zhodujú na tom, že práca s obsahom a starostlivosť oň PO jeho vzniku tvorí až 70% práce content manažéra. Je totiž mimoriadne deprimujúce, ak sa skvelému obsahu nedostane pozornosti, pretože o ňom tí, pre ktorých je určený, jednoducho nevedia. 
Picture

Read More
Comments

9 dôvodov, prečo potrebujete content marketing

27/6/2017

Comments

 
Marketingové stratégie aj nástroje sa rôznia, príbeh zostáva. V konečnom dôsledku je to emócia, ktorá často rozhoduje, či sa pri rozhodovaní  zákazníka misky váh v jeho hlave naklonia na vašu stranu alebo nie. A emócie si vytvárame prostredníctvom príbehov. Každý článok, každý obrázok, každá správa na Twitteri či Facebooku je časťou príbehu, ktorým sa prihovárate k svojim existujúcim i potenciálnym zákazníkom.
Picture

Read More
Comments

PR článok - spasenie či hrozba pre váš biznis?

19/6/2017

Comments

 
​Často je otázkou ako dostať svoj obsah, značku či produkt na iné weby. Pokiaľ ohliadneme od displejových a PPC formátov a budeme sa baviť výhradne o content marketingu, tou prvou témou, ktorá často človeku zíde na rozum je PR článok. Je to teda cesta? 
Picture

Read More
Comments

10 typov obsahu, ktoré sú o chlp lepšie než iné

15/6/2017

Comments

 
​Tvoriť obsah si vyžaduje veľkú dávku kreativity, znalostí aj času. Pokiaľ tvoríte obsah pre klienta, nemalú časť vašej práce bude tvoriť poctivé štúdium. Hoci to nikdy nebolo vaším chlebíkom, stanete sa na dlhší či kratší čas odborníkom na stavebné materiály, módu, detskú výživu či šport. Ani odborné znalosti však nezaručia, že váš výsledný produkt bude zaujímavý a dostatočne pútavý pre cieľové publikum. Tu prichádza na rad práve kreativita – čo do obsahu aj formy. 
Picture

Read More
Comments

10 predikcií z content marketingu pre rok 2017

13/6/2017

Comments

 
Picture

Read More
Comments

5 dôvodov, prečo váš content marketing nefunguje

7/6/2017

Comments

 
Rozhodnutie venovať sa obsahovému marketing musí byť vedomé. Nie je to niečo, na čo máte práve náladu. Je to záväzok. Záväzok venovať sa tejto oblasti systematicky a dlhodobo. Pokiaľ tomu tak nie je, nepúšťajte sa do toho radšej vôbec. Bola by to strata času. Ak ste si vedomí náročnosti tejto úlohy, buďte pripravení, že to možno nepôjde od začiatku tak, ako by ste si predstavovali. Dôvody môžu byť rôzne… 
Picture

Read More
Comments

Aký je rozdiel medzi copywitingom a content marketingom

5/6/2017

Comments

 
​Content marketing a copywriting sú často zamieňané. V oboch prípadoch ide o tvorbu obsahu. Líšia sa však pravidlami a typmi obsahu. Laicky by sa táto situácia dala prirovnať ku krasokorčuľovaniu – zatiaľ čo copywiting podobne ako športové dvojice má isté pevne definované pravidlá a predpísané prvky, content marketing pripomína viac tance na ľade – voľnejšiu disciplínu, kde ide viac o ladnosť a zážitok. 
Picture

Read More
Comments

Ako (úspešne) komunikovať cez sociálne siete

3/6/2017

Comments

 
Picture
Kedysi sme sa stretávali pri pive, pri kávičke – dnes sharujeme statusy a odporúčame obsah cez tohto Facebook. Ako všetko v živote aj komunikácia cez sociálne siete má svoje pre a proti – svoju svetlú a temnú stránku, svoje jing a jang. Ak chcete naštartovať tento typ zdanlivo lacného proma, mali by ste mať jasno najmä v týchto troch základných otázkach... 

Read More
Comments

Čo je to obsahový / content marketing

1/6/2017

Comments

 
Obsahový slebo content marketing je dnes už základom marketingových aktivít. Je to trvalá hodnota, ktorá vytvára so zákazníkom pevný vzťah a spojenectvo. Ide o strategický prístup, ktorého úlohou je vytvárať a šíriť hodnotný, relevantný a celistvý obsah, ktorý so zákazníkom vytvára dlhodobý vzťah, ktorý sa vo finále premení na akciu zákazníka.
Picture

Read More
Comments
Forward>>

Podporujeme

2MI consulting 
​
Marketingvina.sk

O firme

Kontakt
© COPYRIGHT  HS&M Group, s.r.o. 2017. ALL RIGHTS RESERVED. Build with love  |  B Online by JUICY STORY​
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ