Pojmy, koré súvisia s produkciou obsahu sa na nás sypú zo všetkých strán. Niekedy ani sami mladí začínajúci marketéri nemajú celkom jasne, čo si pod pojmom content marketing predstaviť. Pomerne často sa mi stáva, že zachytím debatu o native tam, kde sa evidentne jedná o klasický reklamný či PR či platený článok... Nehovoriac o firemnom blogu. To už je guľáš na svete.... Je jasné, že content marketing nie je len o článkoch. Zahŕňa rôzne typy obsahu distribuované rôznym cieľovým skupinám naprieč rôznymi platformami. Veľmi široká definícia. No buďme úprimní, napriek tomu, alebo možno práve preto, že sú ľudia stále lenivejší čítať, tak články či blogy zostávajú stále vo vedení. Zo všetkých typov obsahov sú na prípravu relatívne najjednoduchšie, nie sú až tak závislé od technológií, dajú sa dobre plánovať. Práve preto som sa v tomto príspevku pozrela na zúbok rôznym typom článkov z pohľadu procesu vzniku a umiestnenia - veľmi znejnodušene, no tak, ako ich poznáme z našej praxe... Cieľom nie je popísať akademické definície, ale zamerať sa najmä na výhody a nevýhody jednotlivých typov.
Vyskúšajte z ponuky MOOSS
|