Krutá pravda o vašich produktoch a službáchJe treba si otvorene povedať jedno - nech sú vaše produkty akokoľvek skvelé, vašim zákazníkom na nich v podstate nezáleží. Oni nepotrebujú váš výrobok, či službu - oni potrebujú uspokojiť svoje potreby a vyriešiť svoje problémy. Zamerajte sa pri tvorbe obsahu na tieto oblasti.
|
Pri hľadaní toho správneho receptu na obsahový marketing sa skúste na svoje výrobky a služby pozrieť z opačnej strany. Nepýtajte sa výhradne na to, k čomu slúžia, aké sú ich silné stránky a prečo sú kvalitné. Zamerajte sa na to, čomu slúžia - aké potreby a emócie uspokojujú. Keď sa dopracujete k tomuto poznaniu, môžete rozšíriť zber nápadov a námetov o všetky ďalšie cesty a nástroje na uspokojenie tejto potreby a nimi rozšíriť témy svojho blogu, videí, či akéhokoľvek iného obsahu. Ide o akúsi kreatívnu slučku, kde vo finále vedľa svojho podnikania postavíte aj ďalšie možnosti priamo, či nepriamo "konkurujúce" vašim výrobkom a službám.
Tu je ilustračný príklad:
Tu je ilustračný príklad:
Kĺbová výživa
Spoločnosť XY predáva výživový doplnok pre zdravé kĺby. Rozhodla sa podporiť znalosť výrobku prostredníctvom obsahového marketingu a založiť na svojom webe blog so zaujímavými informáciami, ktoré by mohli byť zákazníkom užitočné. Cieľovou skupinou sú primárne starší ľudia vo veku od 50 rokov a sekundárne športovci.
Aké potreby výrobok napĺňa?
S akými emóciami pracuje?
|
Čo skutočne zákazník potrebuje:
Aké témy je možné do komunikácie tiež zahrnúť?
|
Chcete zlepšiť výsledky svojho webu a zvýšiť predaj?
|
Mohlo by sa vám tiež páčiť:
|