• Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ
JUICY STORY
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ

​Akým témam sa na blogu venovať?

JUICY STORY  >  FAQ >  AKÝM TÉMAM SA NA BLOGU VENOVAŤ
Picture

Nelimitujte blog na svoje výrobky a služby

Tak znie základné pravidlo obsahového marketingu, platné pre všetky jeho formy - blog nevynímajúc. Pozerajte sa na blog očami svojho publika a venujte sa oblastiam, ktoré sú pre vašich zákazníkov zaujímavé - sú pre nich užitočné, alebo ich pobavia, niečo naučia a podobne. 
Edukatívny obsah 
  • How to - edukatívne návody, ako vyriešiť špecifický problém, či situáciu. Môžu mať formu textu, fotografií s popisom, či priamo videa. Sú ideálnym priestorom, ktorý spája potrebu zákazníka s pozíciou experta, ktorý riešenie ponúka
  • How not to - podobne úspešné sú návody a výstrahy, ako sa vyvarovať chýb pri určitej činnosti či riešení určitého problému ​
  • Poradňa - skvelý spôsob, ako prostredníctvom obsahu pomáhať, edukovať a budovať pozíciu experta súčasne
  • Návody na použitie - aj zdanlivo prozaická vec ako návod na použitie vášho výrobku sa môže stať zaujímavým obsahom
  • Výhody / nevýhody / analýzy - analýzou situácie, či potenciálneho riešenia situácie ušetríte zákazníkovi nemálo času, preto je tento typ obsahu tak obľúbený 
Produktový obsah
  • Recenzie - nepodceňujte silu recenzia. Podľa celosvetových štatistík sa názorom iných zákazníkov pri nákupe dáva ovplyvňovať až 61 % kupujúcich
  • Porovnanie - s porovnaním opatrne - ak je však relevantné, pravdivé a jeho výsledky dokážete obhájiť, smelo do toho
Inšpiratívny obsah
  • ​The best of - špecifický typ zoznamu, ktorý publiku prináša inšpiráciu tých najlepších riešení 
  • Celebritná inšpirácia - pohľad do sveta bohatých a slávnych je stále inšpirujúci - ukazuje set, v ktorom by sme často chceli žiť a dáva publiku priestor snívať 
  • Trendy - informácie o tom, ako sa svet vyvíja v akejkoľvek oblasti, kam smeruje váš biznis a čo sa dá očakávať 
  • Sucess stories / Case studies - fungujú na podobnom princípe ako inšpirácia prostredníctvom celebrít, no nie sú viazané na slávne meno. Práve naopak. Ide o rozprávkový príbeh Popolušky, ktorá sa prepracovala zo skromných pomerov až do kráľovského paláca
Zábavný obsah 
  • Zoznamy - sú čitateľmi veľmi obľúbené pre svoju prehľadnosť a možnosť rýchlej orientácie v článku. Ide o príspevky typu "10 dôvodov prečo...", "TOP 5 videí ...". Tento typ príspevku vám súčasne dáva skvelú možnosť nenásilne prezentovať svoje výrobky a služby
  • Timeline - Príspevky typu "ako sa vyvíjal ..." prinášajú zaujímavý pohľad do histórie produktu / služby / činnosti
  • Mýty a povery - príspevky, ktoré sa zameriavajú na vyvracanie povier priťahujú pozornosť - jednoducho nás láka nepoznané
Picture
Obsahový marketing je ako prvé rande. Keď budete hovoriť len o sebe, tak k tomu druhému nikdy nedôjde. 

Chcete zlepšiť výsledky svojho webu a zvýšiť predaj? 

Dohodnite si bezplatnú  konzultáciu na tému obsahový marketing
Viac info


marcela.said@2mi.sk

Picture
20 rokov  praktických skúseností v online 
Picture
Certifikácia content strategy for business
Picture
Od plánovania obsahu až po distribúciu
Mohlo by sa vám tiež páčiť:
Kde hľadať inšpiráciu pre blog

Podporujeme

Apetitonline.cz
Burdastory.cz

O firme

Kontakt
© COPYRIGHT  JUICY Story, s.r.o. 2017. ALL RIGHTS RESERVED. Build with love  |  B Online by JUICY STORY​
  • Úvod
  • Prečo obsah
  • Služby
    • Tvorba obsahu pre váš blog
    • Tvorba promo článkov
    • Úpravy obsahu
    • Obsah pre sociálne siete
    • Video obsah
    • Distribúcia obsahu
    • B ONLINE
  • Referencie
  • JUICY mag
  • Kontakt
  • FAQ