Hovorí sa, že všetko je online, že všetko je digitálne. Mne svet online marketingu učaroval už veľmi dávno. Cítim sa niekedy ako onlinový dinosaurus. No na rozdiel od mnohých iných online nadšencov mám stále na pamäti, že online svet nie je svetom skutočným. Že to, čo prežívame v online prostredí je v istom zmysle odrazom sveta fyzického. Preto aj mojim klientom radím, aby to, čo prezentujú v online svete bolo v súlade s tým, aké je ich podnikanie v realite.
|
S čím vám môžem pomôcť?
Strategické poradenstvo
Ak zvažujete, že chcete preniknúť do tajov online biznisu, je základom mať dobrý plán. Vždy. Poradenstvo pre online a najmä pre to, ako ho prepojiť so životom a fungovaním mimo onlinu.
|
Školenie a doučovanie
Nikdy nie je neskoro na to sa niečo nové naučiť alebo si oživiť skúsenosti, či získať nový pohľad na vec. O skúsenosti sa rada delím... A väčšinou FREE
|
Písanie a tvorba obsahu
Moja najväčšia láska a vášeň. Píšem rada a veľa. Baví ma študovať nové veci, preto milujem písať pre rôzne typy klientov. Výhodou je rýchlosť, kvalita, široký záber.
|
Analýza a príprava prezentácií
Vďaka analytickému mysleniu dokážem z vašich informácií a dát vytiahnuť to najdôležitejšie a vložiť to do pútavej prezentácie tak, aby ste odkomunikovali a dosiahli presne to, čo chcete.
|
Príprava a správa webu a social
Nie som programátor, nebudem klamať. Základný web zvládnem. U náročnejších riešení, mám overených kolegov. Veľkým plus je skúsenosť z projektového riadenia v prostredí online.
|
Môj ideálny klient / projekt
Ak ma projekt zaujme, môžete si byť na 100% istí, že mu odovzdám všetko = svoj čas, svoju dušu, svoju myseľ aj skúsenosti. Baví ma robiť na rôznych veciach a určujúcim faktorom zaujímavosti je jeho prospešnosť. Nerobím rozdiely. Nemusí ísť o liek na coronu, pokoje mi postačí vedomie, že som vám, či vašim klientom zlepšila život.
|
Ideálny klient:
* pozná hodnotu svojho produktu = vie, prečo robí, čo robí * dokáže načúvať s porozumením a komunikovať aj vo chvíľach, kedy mu podnikanie začína štrípať, aby sme spoločne našli riešenie * má zmysel pre humor a baví ho mať radosť zo života * má víziu, má cieľ, ale aj dôveru v iných |
História mojich top profesionálnych aktivít
Každá nová položka v mojom profesionálnom CV je plná spomienok. Na projekty, na miesta, na ľudí. Každá predstavuje hodiny naplnené myšlienkami a kreatívnou tvorbou, ktoré tak veľmi zbožňujem a ktoré ma nadovšetko napĺňajú.
TOTO je priestor pre vás :)
Ak veríte tomu, že by vám moja pomoc mohla byť užitočná, napíšte mi. Moji klienti sú pre mňa vždy prioritou. Ak to však bude s ohľadom na aktuálne bežiade projekty možné, nájdeme určite spoločnú reč. 04/2017 - FREELANCE Po čase strávenom v online médiách som dostala do daru slobodu, o ktorú som nestála. Stále sa s ňou učím žiť. Stále balancujem medzi túžbou niekam patriť a medzi vášňou robiť v rovnakom čase viacero rôznych projektov. Sú chvíle, kedy si vravím, že by som sa v záujme konkrétneho projektu dokázala slobody vzdať. Ak bude taký, že ma naozaj pohltí. Možno to bude práve ten váš. Do tej chvíle sa budem venosť veciam, ktoré ma bavia pre rôznych klientov a rôzne odvetia. Bolo by nefér niektorým sa venovať špeciálne. Ak chcete, nájdete o nich viac informácií v časti Referencie. |
06/2004 - 03/2017 HEAD OF DIGITAL PRODUCT, ATLAS.SK / CENTRUM HOLDINGS / NEWS AND MEDIAD HOLDING (Online media) 13 rokov. Zhrnúť ich do jedného odstavca nie je možné. Opakovala by som sa, keby som hovorila o skvelých ľuďoch, opakovala by som sa, keby som hovorila o projektoch. Ten zoznam by bol nekonečný. Vyzdvihnem len dve veci. Toto obdobie znamenalo moje detailné preniknutie do sveta za klávesnicou a navyše mi niekoľkokrát poskytlo skvelú skúsenosť o tom, ako spoločnosť (ne)transformovať, ako spájať viacero firiem do jednej a ako nastavovať procesy v tíme aj medzi jednotlivými oddeleniami. 09/2001 - 05/2004 PR MANAGER, Orange (Telco) Začala som v GlobtelNete, ktorý ak si pamätáte bol dcérou vtedajšieho Globtelu. Po troch mesiacoch sa spojil s matkou a po ďalších troch saa z neho stal Orange. Zažila som si ako člen projektového tímu re-brand v prvej línii. Bolo to obdobie zmien, ale aj obdobie nadšenia a budovania nových služieb. Milovala som tú prácu a bol to čas, ktorý ma zhodou mnohých šťastných náhod nasmeroval k online biznisu v pravom slova zmysle. Mám na toto obdobie mnoho fantastických spomienok a do dnešného dňa evidujem množstvo skvelých ľudí, s ktorými som mala možnosť sa tu stretnúť. |
10/2000 - 08/2001 PR MANAGER, ST NICOLAUS TRAGE (FMCG) Na čas strávený v Nicolause spomínam mimoriadne rada, ale nie je to kvôli chľastu, ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať. Hoci Demenovka je stále super, v tomto prípade boli tým najväčším prínosom skvelí ľudia. S niektorými som aj po 20 rokoch v kontakte a rada spomínam aj na projekty, ktoré sme spolu robili, aj na legendárne neformálne stretnutia. 04/1999 - 09/2000 ACCOUNT EXECUTIVE, PRIME TIME (PR agentúra) Ako mnoho iných marketingáčov som začínala ako account. Bola som mladá, neskúsená a často aj hlúpa. Dnes si to rada priznám. Pracovala som najmä na projektoch spojených so značkami Flora a Viagra. A bolo to v pravde zaujímavé obdobie. Išlo o prvý profesionálny kontakt so svetom médií. |