Pomaly ďalej zájdešAk je vaším cieľom čo najrýchlejší zber objednávok, potom nevnímajte obsahový marketing ako primárny nástroj komunikácie. Obsahový marketing je dlhodobý proces, ktorý vám pomôže vybudovať a udržiavať dobré vzťahy so zákazníkmi. Z dlhodobého hľadiska teda obsahový marketing obchodu prospieva - učí zákazníkov nakupovať práve od vás, častejšie a často aj vo väčších objemoch. Pre čo najrýchlejšiu konverziu je vhodnejšie zvoliť iný typ kampane.
|
Ako naštartovať konverzie vrámci obsahu
Tento fakt však neznamená, že obsah je pre váš biznis bezcenný a nemôže vám pomôcť zvýšiť predaj. Treba s ním však pracovať trochu inak, než s inými formátmi. Aby ste naučili ľudí konvertovať priamo z obsahu, mali by sa držať 4 základných odporúčaní:
Chcete zlepšiť výsledky svojho webu a zvýšiť predaj?
|
Mohlo by sa vám tiež páčiť:
|