top of page

5 príkladov použitia obsahu pre efektívnu komunikáciu

Updated: Aug 8, 2023

Jeden príklad povie často viac ako 10 poučiek. Poďme sa spoločne pozrieť aspoň na pár firiem, ktoré sa pustili do tvorby obsahu a úspešne ho začlenili do svojho podnikania.



Modrá púpava je slovenská značka prírodnej kozmetiky. Na svojom blogu prináša sezónne informácie pre starostlivosť o pleť, recepty pre domácu výrobu kozmetiky, informácie o efektívnom využívaní zdrojov v rámci trendu Slow beauty aj ďalšie užitočné informácie.


Milovníci dobrého jedla a videa pravdepodobne registrujú obsah kanálov Tasty. Ide o originálny obsah - varenie - ktoré Tasty ako prvé začalo ukazovať pri pohľade zhora. Konzistnene vysoká kvalita obsahu a pravidelnosť im dnes prinášajú už milióny videní a milióny fanúšikov po celom svete.




McDonald v Kanade sa rozhodol popasovať s výzvou odpovedať na otázky zákazníkov. Nič nezvyklé? V tomto prípade šlo na odpovede všetkých otázok - rýchlo a transparentne. Počas trvania tejto aktivity ich bolo viac ako 10.000, čím McDonald zapracoval tak na svojom vzťahu so zákazníkmi, ako aj na imidži otvorenosti.


V zozname značiek, ktoré aktívne pracujú s obsahom, nemôže chýbať Coca Cola a ich kampaň Share a Coke, ktorá je typickým príkladom toho, že keď sa vám podarí spojiť produkt, obsah a zapojiť do toho aj zákazníka, nemôžete urobiť chybu.


Spoločnosť Toyota sa pustila do obsahu formou videa. Pod hlavičkou tejto automobilky vznikajú inštruktážne videá, ktoré zákazníkom pomáhajú pri bežnej údržbe automobilu - napríklad o tom, ako si namontovať na auto strešné nosiče.



Comments


bottom of page