Robiť dobrý obsah je ako tvoriť nesmrteľné dielo. Sú to príbehy, ktoré si ľudia pamätajú. Lebo príbehy nám v hlavách vytvárajú emocionálnu stopu. Tá nemizne. Tá zostáva aj po tom, čo sa detaily dávno vytratia.
To je rozdiel medzi tradičným a obsahovým marketingov. Ten tradičný hovorí k ľuďom, ten obsahový zase s nimi. Prihovára sa im jazykom, ktorému rozumejú a hovorí im príbeh, ktorý si zapamätajú. Obsahový marketing vytvára trvalý vzťah. Dlhodobé spojenectvo značka - zákazník, na konci ktorého stojí váš predaj, dobrá povesť a prosperita. Práve preto sa špecializujeme na obsah a naším cieľom je pomáhať vám v tvorbe obsahu, ktorý je zaujímavý, poučný a ktorý doplní vaše podnikanie o túto dynamickú zložku komunikácie. |
Viac o obsahovom marketingu
sa môžete dozvedieť v šťavnatom JUICY STORY magazíne |
5 čísiel o content marketingu
2000tradičných reklám na nás útočí každý deň, preto sa bránime
|
45%užívateľov klasické reklamné formáty blokuje
|
50%ľudí v produktívnom veku funguje online
|
61%kupujúcich sa rozhoduje na základe odporúčaní v obsahu
|
434%viac indexovaných stránok pre firmy, ktoré tvoria obsah
|
Povedali o obsahu
1 |
|
“Tradičný marketing hovorí k ľuďom.
|
2 |
|
“Kontent marketing je ako prvé rande. Ak budete hovoriť len o sebe, k druhému rande už nikdy nedôjde.”David Beebe, Vice prezident Global Creative
|
3 |
|
“Ľudia potrebujú príbehy viac ako chlieb. Príbehy im hovoria o tom, ako žiť... a prečo.”Arabské príslovie
|
TOP 8+1 dôvodov, prečo potrebujete content marketing aj vy
|
Chcete zlepšiť výsledky svojho webu a zvýšiť predaj?
|