Buďme k sebe milší – aj maličkosť môže pomôcť zlepšiť niekomu deň
Na slovíčko o obsahu
Robiť dobrý obsah je ako tvoriť nesmrteľné dielo. Sú to príbehy, ktoré si ľudia pamätajú. Lebo príbehy nám v hlavách vytvárajú emocionálnu stopu. Tá nemizne. Tá zostáva aj po tom, čo sa detaily dávno vytratia.
To je rozdiel medzi tradičným a obsahovým marketingov. Ten tradičný hovorí k ľuďom, ten obsahový zase s nimi. Prihovára sa im jazykom, ktorému rozumejú a hovorí im príbeh, ktorý si zapamätajú.
Obsahový marketing vytvára trvalý vzťah
Dlhodobé spojenectvo značka - zákazník, na konci ktorého stojí váš predaj, dobrá povesť a prosperita. Práve preto sa špecializujeme na obsah a naším cieľom je pomáhať vám v tvorbe obsahu, ktorý je zaujímavý, poučný a ktorý doplní vaše podnikanie o túto dynamickú zložku komunikácie.
Novinky z blogu
Tradičný marketing hovorí k ľuďom. Kontent marketing hovorí s ľuďmi
Doug Kessler
copywritter, kontent marketing expert
Kontent marketing je ako prvé rande. Ak budete hovoriť len o sebe, k druhému rande už nikdy nedôjde.
David Beebe
Vice prezident Global Creative
Ľudia potrebujú príbehy viac ako chlieb. Príbehy im hovoria o tom, ako žiť... a prečo.
Arabské príslovie