top of page

Na slovíčko o obsahu

Robiť dobrý obsah je ako tvoriť nesmrteľné dielo. Sú to príbehy, ktoré si ľudia pamätajú. Lebo príbehy nám v hlavách vytvárajú emocionálnu stopu. Tá nemizne. Tá zostáva aj po tom, čo sa detaily dávno vytratia.

juicy story vtip

To je rozdiel medzi tradičným a obsahovým marketingov. Ten tradičný hovorí k ľuďom, ten obsahový zase s nimi. Prihovára sa im jazykom, ktorému rozumejú a hovorí im príbeh, ktorý si zapamätajú.  

Obsahový marketing vytvára trvalý vzťah​

​Dlhodobé spojenectvo značka - zákazník, na konci ktorého stojí váš predaj, dobrá povesť a prosperita. Práve preto sa špecializujeme na obsah a naším cieľom je pomáhať vám v tvorbe obsahu, ktorý je zaujímavý, poučný a ktorý doplní vaše podnikanie o túto dynamickú zložku komunikácie.

5 čísel o online makretingu

Novinky z blogu

Tradičný marketing hovorí k ľuďom. Kontent marketing hovorí s ľuďmi

Doug Kessler

copywritter, kontent marketing expert

Kontent marketing je ako prvé rande. Ak budete hovoriť len o sebe, k druhému rande už nikdy nedôjde.

David Beebe

Vice prezident Global Creative

Ľudia potrebujú príbehy viac ako chlieb. Príbehy im hovoria o tom, ako žiť... a prečo.

Arabské príslovie

bottom of page