top of page

10 predikcií z content marketingu pre rok 2017

Updated: Aug 7, 2023


digitálny graf

Tradiční vydavatelia konečne prestanú podceňovať kvalitných žurnalistov a začnú oceňovať hodnoty, ktorými môžu prispieť k ich úsilí. Brett Lofgren Spoločnosti začnú šíriť oveľa viac obsahu o zodpovednosti a vyzdvihovať ľudí, ktorí pracujú pre komunitu. Cara Cannerlla Spoločnosti, ktoré to myslia s obsahovým marketingom skutočne vážne, začnú používať všetky dostupné a relevantné dáta, aby vytvorili príbehu, ktoré skutočne podporia ich iniciatívy v oblasti obsahu. Kristen Poli Prichádza apokalypsa v oblasti ROI. Vytvorili ste obsah, publikovali ste obsah, ale zabudni ste vymyslieť, ako ho distribuovať k cieľovej skupine. A teraz vám šéf dýcha na krk a pýta sa, za čo ste utratili všetky peniaze. Je pár odborníkov, ktorí sa už naučili ako na to, ale drvivá väčšina nie. V toku 2017 je na čase sa tomu venovať. Joe Lazauskas 83% marketérov bude strácať voči konkurentom, ktorí sa už naučili efektívne publikovať obsah. 17% bude aj naďalej zvyšovať svoj náskok vďaka dobrému obsahu a jeho distribúcii. Steve Perk Niektoré značky prídu na to, že video ich nespasí. Samozrejme, multimédiá sú dôležité, ale mnoho firiem vydá príliš veľa peňazí za video bez toho, aby mali dlhodobý plán v tejto oblasti. Jordan Teicher Autori, píšuci pre veľké značky budú rovnako vyhľadávaní ako tí, čo píšu pre tradičné vydavateľstvá. Napríklad tvoriť obsah pre Red Bull bude rovnako dôležité ako písať pre Ouside magazine. Brian Marhl

Narastie objem obsahu o móde, s dôrazom na to, ako etické jednotlivé značky sú a ako ľudia môžu sami tvoriť svoje osobné značky prostredníctvom veľkých módnych domov, verte mi. Rebecca Taskin

Oveľa viac marketérov sa bude snažiť zaujať publikum originálnym obsahom namiesto toho, aby využívali obsah vydavateľstiev. Rebecca Allen

Narastú investície do tvorby obsahu a príbehov. Lídri s víziou budú vytvárať centralizované tímy zodpovedné za tvorbu obsahu naprieč celým podnikom. Budú mať jedinú úlohu – hovoriť viac príbehov. Dan Gottlieb



bottom of page